Οι πέντε κανόνες προώθησης στα social media
Γράφει ο Μανώλης Βαρούχας από την εταιρεία imonline.gr
Αρκεί όμως μια ιστοσελίδα με μια όμορφη παρουσίαση των προϊόντων μας ώστε να κάνουμε convert τους επισκέπτες σε αληθινούς πελάτες;
Υπάρχει μια σειρά από κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουμε ώστε να μεγαλώσουμε το conversion rate, δηλαδή τις πωλήσεις.
Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι διατηρουμε μια custom, ποιοτική ιστοσελίδα, με πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα μας, τεχνικά χαρακτηριστικά και μεγάλες και καθαρές φωτογραφίες, πάμε να καταγράψουμε τους πέντε κανόνες προώθησης, όπως ακολουθούμε ως imonline για εμάς και τους πελάτες μας.
Κανόνας 1: Διατηρούμε και ενημερώνουμε σε όλα τα δημοφιλή social media τις εταιρικές μας σελίδες. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στα social media που μας ενδιαφέρουν βάση επαγγέλματος, πχ μια καφετέρια πρέπει να διατηρεί σελίδες με στόχο τα check in και τα reviews.
Κανόνας 2: Δημιουργούμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα καμπάνιες με σκοπό την προώθηση τους, όπου εμφανίζονται τα προϊόντα, πάντα ενιαία και με επαγγελματικό υλικό.
Κανόνας 3: Πραγματοποιούμε συχνά, σύγκριση τιμών και δίνουμε το βάρος μας στα προϊόντα που ξεχωρίζουμε βάση τιμής ή ανάγκηςτης αγοράς που απευθυνόμαστε. Προωθούμε πάντα τα highlights της εταιρείας μας περισσότερο.
Κανόνας 4: Καταγράφουμε, προγραμματίζουμε και εκτελούμε καμπάνιες σε μηχανές αναζήτησης καθώς και ιστοσελίδες, βάση remarketing, στηριζόμενοι στα προϊόντα μας.
Κανόνας 5: Παρακολουθούμε ευλαβικά την κατάταξη των προϊόντων μας, στις μηχανές αναζήτησης που μας ενδιαφέρουν και προσπαθούμε με τις κατάλληλες τεχνικές να τις βελτιώσουμε.
ΥΓ. Δεν ενοχλούμε τους υποψήφιους καταναλωτες με spam ενημέρωση. Το spam οδηγεί σε αρνητικη διαφήμιση και δεν ισχύει ο κανόνας ότι κάθε διαφήμιση είναι καλή.
Σαν επαγγελματίες έχουμε ώς σκοπό την ορθή ανάδειξη των προϊόντων μας. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι η αγορά είναι ενιαία και ότι συμβαίνει με τα προϊόντα στο κατάστημα μας, θα συμβεί και στην ιστοσελίδα μας.