Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Περιγραφή
Το τμήμα έχει στόχο να καλλιεργεί και να προάγει τη γνώση στους τομείς μάρκετινγκ, επικοινωνίας, πωλήσεων, διοίκησης δικτύων διανομής, εξαγωγών, διαφήμισης, έρευνας αγοράς, διοίκησης παραγωγής, διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics), σχεδιασμού και ανάλυσης διαδικασιών, διοίκησης της ποιότητας, προβλέψεων ζήτησης, προγραμματισμού παραγωγής, διαχείρισης αποθεμάτων. Το τμήμα του Ο.Π.Α., εκτός από το μάρκετινγκ επικεντρώνεται και στην επικοινωνία.
Η συνέχεια στο «Πάμε…Πανεπιστήμιο 2015»
Μαθήματα
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά από τα μαθήματα που διδάσκονται στα τμήματα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων, Ψυχολογία, Ποσοτικές Μέθοδοι, Εργαλεία Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας, Οικονομική Ανάλυση για Επιχειρηματικές Αποφάσεις, Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Εισαγωγή στην Επικοινωνία, Λογιστική, Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, Ηλεκτρονική Επικοινωνία, Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων, Πολιτική Προϊόντος, κ.ά.
Η συνέχεια στο «Πάμε…Πανεπιστήμιο 2015»
Εργασιακά
Οι απόφοιτοι του τμήματος εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα του οικονομολόγου. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να δουλέψουν σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλά, βάση των σπουδών τους, πλεονεκτούν ιδιαίτερα στους τομείς:
Μάρκετινγκ
Έρευνα Αγοράς
Εταιρική επικοινωνία
Διαφήμιση
Δημόσιες Σχέσεις
Πωλήσεις
Εμπόριο
Εξαγωγές
Δίκτυα διανομής
Διοίκηση Παραγωγής
Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Logistics)
Διοίκηση της Ποιότητας
Προγραμματισμό Παραγωγής
Διαχείριση Αποθεμάτων
Social Media
Επίσης, τους δίνεται η δυνατότητα να εξελιχθούν σε συμβούλους επιχειρήσεων και επιχειρηματίες.
Η παράλληλη προσέγγιση των επιστημονικών πεδίων του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας προετοιμάζει εξειδικευμένα στελέχη για επιχειρήσεις και οικονομικούς οργανισμούς, ικανά να αντιμετωπίζουν με επιτυχία προβλήματα εσωτερικής διασύνδεσης των διαφόρων διοικητικών λειτουργιών και διεπιχειρησιακών συνεργασιών για την ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς και τις εξατομικευμένες ανάγκες / επιθυμίες των πελατών. Η αγορά εργασίας ζητά σήμερα εξειδικευμένα στελέχη Μάρκετινγκ που θα ασχοληθούν κυρίως με τη λήψη αποφάσεων σχετικών με τα προϊόντα, τις τιμές τους, την προβολή και διάθεσή τους στην αγορά.
Τέλος, οι απόφοιτοι εντάσσονται στον Κλάδο Π.Ε. 09, Οικονομολόγων και μπορούν να διοριστούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγητές.
Η συνέχεια στο «Πάμε…Πανεπιστήμιο 2015»
Χρήσιμες Πληροφορίες
Το τμήμα ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1992.
Στο τμήμα λειτουργούν και τρία εργαστήρια: α) Επιχειρησιακής Επικοινωνίας, β) Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, γ) Μάρκετινγκ.
Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας (Economic Chamber of Greece), Μητροπόλεως 12-14, Τ.Κ. 10563, Αθήνα, Τηλ.: 210 52.02.250-260-270, Φαξ: 210 52.29.167, Ηλ. Διεύθυνση: http://www.oe-e.gr/, e-mail: oee@oe-e.gr
Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ. Διεύθυνση: Λεωφ. Ιωνίας 200 και Ιακωβάτων 60, Τ.Κ. 111 44, Αθήνα, Τηλ.: 210 21.12.000 (Κεντρικό), Ηλ. Διεύθυνση: www.eede.gr
Η συνέχεια στο «Πάμε…Πανεπιστήμιο 2015»
Η επιστημονική ομάδα της Orientum
Τηλ. 210-6778777
URL:
www.orientum.gr
e-mail: info@orientum.gr
- Για να αγοράσετε το βιβλίο ΠΑΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 2015 μπείτε
εδώ
- Αφήστε μας τα στοιχεία σας συμπληρώνοντας τη
φόρμα ενδιαφέροντος ώστε να σας ενημερώνουμε για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την εκπαίδευση!
- Like us on
Facebook