«Αθώο» SMS «έκρυβε» φουσκωμένο λογαριασμό για Ηρακλειώτη!
Ένας φουσκωμένος λογαριασμός κινητού και χρεώσεις από 5ψήφιο αριθμό χωρίς καν να ανοίξει το SMS που του είχε σταλεί, έβαλαν σε περιπέτεια 34χρονο Ηρακλειώτη ο οποίος άρχισε να ψάχνει τα ίχνη εταιρίας-«φαντάσματος» ,ενώ έφτασε ακόμα και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και το Συνήγορο του Πολίτη για να βρει το δίκιο του.
Όλα ξεκίνησαν όταν είδε ένα ασυνήθιστα τσουχτερό λογαριασμό κινητού και ένα μήνυμα να τον ενημερώνει ότι έχει δεχτεί χρέωση για συνδρομή αξίας 50 ευρώ για υπηρεσία που ούτε καν είχε ζητήσει, μέσω ενός SMS που φυσικά ποτέ δεν άνοιξε.
«Με χρέωσαν 50 ευρώ με το «έτσι-θέλω!»
Όπως καταγγέλλει ο Α.Κ. στο neakriti.gr «μου ήρθε ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό το οποίο αρχικά αγνόησα και φυσικά δεν άνοιξα. Όταν όμως έλαβα τον λογαριασμό του κινητού μου διαπίστωσα ότι “άγγιζε” τα 65 ευρώ ενώ εγώ συνήθως πληρώνω 17 ευρώ. Έτσι διαπίστωσα στην ανάλυση ότι υπήρχαν χρεώσεις ύψους 50 ευρώ και δεν προέρχονταν από μένα. Κι εκεί κατάλαβα ότι δεν πάει καλά. Πήρα στον τηλεφωνικό αριθμό που αναφερόταν και μου είπαν ότι η συγκεκριμένη εταιρία διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας που με χρέωσε. Ωστόσο όταν ζήτησα τα στοιχεία της δεύτερης εταιρίας δεν μου τα έδιναν και μου έλεγαν μόνο ότι είναι εταιρία του εξωτερικού!».
Έφτασε μέχρι τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Κάπως έτσι ξεκίνησε σύμφωνα με την καταγγελία η περιπέτεια με αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα προς την εταιρία που διαχειριζόταν το τηλεφωνικό κέντρο η οποία αρνείτο να παραχωρήσει στοιχεία στον Ηρακλειώτη με αποτέλεσμα να καταφύγει σε πιο δραστικά μέτρα.
Όπως αναφέρει ο 34χρονος: «Επικοινώνησα με Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος. Μου ζήτησαν έγγραφη αναφορά για το θέμα και μου είπαν ότι αυτό γίνεται συστηματικά και το πρόβλημα με τις χρεώσεις από πενταψήφιους αριθμούς είναι συχνό. Παράλληλα έστειλα αναφορά στο Συνήγορο του Πολίτη και ενημέρωσα τη δικηγόρο μου. Το mail που έστειλα στην εταιρία με το τηλεφωνικό κέντρο, το κοινοποίησα στη Δίωξη, το Συνήγορο και τη δικηγόρο μου. Μόνο μετά από 10 τηλεφωνήματα και το συγκεκριμένο mail, είδα αλλαγή στη συμπεριφορά της εταιρίας. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσoυμε ξανά με mail και ίσως μου επιστραφεί αργότερα το ποσό που μου χρεώθηκε».
Σύμφωνα με τον 34χρονο ο λόγος που δημοσιοποιεί το θέμα είναι για να προσέξουν οι Κρητικοί τους 5 ψήφιους αριθμούς και τα «αθώα» μηνύματα που δέχονται στο κινητό τους . Προτείνει ακόμη να απευθυνθούν στην εταιρία κινητής τηλεφωνικής τηλεφωνίας και να ζητήσουν να γίνει φραγή σε χρεώσιμους, 5ψήφιους αριθμούς, πριν μπουν σε περιπέτειες.
neakriti.gr