Διαδικτυακή υπηρεσία συμβουλευτικής πληροφόρησης από το Δήμο Μινώα Πεδιάδας έναντι του COVID-19
Ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας και το Κέντρο Κοινότητας αυτού, σε συνέχεια της ενεργοποίησης της τηλεφωνικής γραμμής ψυχοκοινωνικής στήριξης [Τ.28910 41193], εγκαινίασαν τις προηγούμενες ημέρες μια νέα διαδικτυακή υπηρεσία για την πληροφόρηση και ψυχολογική στήριξη των πολιτών έναντι του COVID-19.
Στο πλαίσιο αυτής, τα επιστημονικά στελέχη του Κέντρου Κοινότητας παρουσιάζουν και αναλύουν – μέσα από σύντομα βίντεο – μια σειρά από θέματα κοινωνικής και ψυχολογικής φύσεως που μας απασχολούν όλους εν μέσω της πανδημίας του COVID-19.
Οι αιτίες αύξησης του στρες στην εποχή του COVID-19, οι συναισθηματικές & ψυχολογικές επιπτώσεις του εγκλεισμού σε ενήλικες, εφήβους και παιδιά και προτάσεις βελτίωσης της καθημερινότητας τους, τεχνικές αποφόρτισης και χαλάρωσης και τρόποι για αποτελεσματική εργασία από το σπίτι, είναι ορισμένα από τα θέματα που παρουσιάζονται και αναλύονται από τα εξειδικευμένα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας, μέσα από μια σειρά βίντεο τα οποία είναι διαθέσιμα τόσο στο νέο κανάλι του Δήμου Μινώα Πεδιάδας στο YouTube (https://www.youtube.com/channel/UC_o-bHyXZf0h1EQ-V... όσο και στη σελίδα του Δήμου στο Facebook (facebook.com/minoapediadas.gr).
Αναφερόμενος στην εν λόγω πρωτοβουλία ο Δήμαρχος Μανώλης Φραγκάκης επισημαίνει πως πρόκειται για «μία ακόμα καινοτόμα πρωτοβουλία του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, με σκοπό να στηρίξει και να πληροφορήσει – μέσα από ψηφιακά εργαλεία – όλους τους συμπολίτες μας που στερούνται του αναγκαίου φυσικού δικτύου στήριξης και ταλαιπωρούνται από την κατάσταση εγκλεισμού που έχουν δημιουργήσει τα περιοριστικά μέτρα που έχουν ληφθεί σε κεντρικό επίπεδο έναντι του κορωνοιού».
Σημειώνεται ότι το σχεδιασμό και συντονισμό της εν λόγω δράσης είχε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Γαβριήλ Κουρής ενώ την επιστημονική ανάλυση και παρουσίαση των θεμάτων ανέλαβαν τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας Αλεφαντινού Αθανασία, κοινωνική λειτουργός και Χατζηκωνσταντίνου Άννα, ψυχολόγος.
cretapost.gr