Εγγραφείτε δωρεάν στο Newsletter του Creteplus.gr και διαβάστε τις 10 σημαντικότερες ειδήσεις της εβδομάδας.
Δεν έχετε συμπληρώσει το email σας ή το email που δηλώσατε δεν είναι έγκυρο.


Ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο από το Crete Plus



Τα υπέρ και τα κατά του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Τα υπέρ και τα κατά του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Κρήτη | 16/03/2018 - 15:53
Τα υπέρ και τα κατά του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
Ποικίλες είναι οι αντιδράσεις που έχει προκαλέσει η κατάθεση του νομοσχεδίου από το Υπουργείο Μεταφορών στη Βουλή, που αφορά σε επικείμενες αλλαγές, που προωθούνται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Μεταξύ άλλων ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας προβλέπει μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα και τριπλάσια προσαύξηση, ανάλογα με το εισόδημα του κάθε παραβάτη οδηγού, αλλά και αλλαγές στις υπηρεσίες ταξί.

Τα υπέρ και τα κατά των αλλαγών αυτών, αλλά και το κατά πόσο μπορούν να εφαρμοστούν στη σύγχρονη κοινωνία και την καθημερινότητα των οδηγών, αναλύει στο cretapost ο Πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Κρήτης, Οργ. Γραμμ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας και Υποδιοικητής του Τμήματος Τροχαίας Ηρακλείου Στέλιος Καρακούδης :

1. Πιστεύετε ότι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Την προηγούμενη εβδομάδα, όπως είναι γνωστό, εισήχθη στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή το σχέδιο νόμου με τίτλο «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις» του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το οποίο προωθούνται αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Σύμφωνα με το άρθρο 27 του πολυνομοσχεδίου οι παραβάσεις που προβλέπονται από τον Ν. 2696/1999 (Κ.Ο.Κ.) κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Πιο συγκεκριμένα, τα πρόστιμα για την πρώτη κατηγορίας είναι μέχρι 100 ευρώ, για τη δεύτερη από 101 έως 300 ευρώ και για την τρίτη από 301 έως 600 ευρώ.

Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: Της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Για παραβάσεις που θα ενταχθούν σε αυτές τις κατηγορίες προβλέπεται αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγήσεως για 60 ημέρες. Το σχέδιο νόμου σε πρώτη φάση δεν προσδιορίζει επακριβώς το ύψος του διοικητικού προστίμου και τις παρεπόμενες διοικητικές κυρώσεις που θα επιβάλλονται για κάθε μία παράβαση και συνεπώς δεν δύναται σε αυτό το στάδιο να εξάγουμε συμπεράσματα για τα αποτελέσματα που θα να επιφέρει στην ασφάλεια της κυκλοφορίας ο νέος Κ.Ο.Κ.

Μάλιστα στη παράγραφο 3 του άρθρου 27 αναφέρεται ότι θα εκδοθεί στη συνέχεια σχετική Υπουργική Απόφαση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βάσει της οποίας θα καθορίζονται τα διοικητικά πρόστιμα και οι διοικητικές κυρώσεις ανά κατηγορία παράβασης, η διαδικασία βεβαίωσης και επιβολής αυτών από τα αρμόδια όργανα καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια.

Στην παράγραφο 5 του ίδιου άρθρου αναφέρεται ότι μέχρι την έκδοση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης, «εξακολουθούν να ισχύουν ο Ν. 2696/1999 (Κ.Ο.Κ.), τα Προεδρικά Διατάγματα, καθώς και οι Υπουργικές Αποφάσεις που έχουν εκδοθεί κατ΄ εξουσιοδότηση διατάξεων των προηγούμενων Κωδίκων Οδικής Κυκλοφορίας, με μειωμένα τα διοικητικά πρόστιμα κατά 40% με εξαίρεση τις παραβάσεις που συνδέονται με την κατανάλωση αλκοόλ, τις παραβάσεις των διατάξεων της πινακίδας Ρ-2 (STOP) και του ερυθρού σηματοδότη, καθώς και τις παραβάσεις των διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης των οχημάτων.» Ερμηνεύοντας τη διάταξη αυτή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν, για τις εξαιρετέες της μείωσης του 40% παραβάσεις που προαναφέρθηκαν, οι ποινές θα παραμείνουν οι ίδιες ή θα αυξηθούν και κατά πόσο θα αυξηθούν.

Ούτε μπορούμε ξέρουμε ακόμα και για όλες τις άλλες παραβάσεις που πρόκειται να μειωθούν κατά 40% με την εφαρμογή του σχεδίου νόμου, εάν το διοικητικό πρόστιμο για κάθε μία παράβαση θα μειωθεί, θα παραμείνει το ίδιο ή θα αυξηθεί με την έκδοση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

Για τους λόγους αυτούς και προκειμένου να διαμορφώσουμε μία πληρέστερη εικόνα περί του θέματος αλλά και για να εξάγουμε ορθά συμπεράσματά, χρειάζεται να ενημερωθούμε αναλυτικά για όλες εκείνες τις Υπουργικές Αποφάσεις που πρόκειται να εκδοθούν για τροποποίηση του ισχύοντος Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

2. Θεωρείτε ότι υπάρχουν αλλαγές, οι οποίες δε μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη;

Είναι μερικές παραβάσεις ακόμη και κατά τις ισχύουσες διατάξεις Οδικής Κυκλοφορίας όπου το προβλεπόμενο ποσό της επιβαλλόμενης χρηματικής ποινής είναι υπέρογκο σε σύγκριση πάντα με το είδος της παράβασης, την επικινδυνότητά της, καθώς και σε σύγκριση με κάποια άλλη ανάλογη περίπτωση.

Για παράδειγμα εάν κάποιος οδηγεί επιβατικό αυτοκίνητο (Ι.Χ.Ε.) και δεν έχει την απαιτούμενη από το νόμο άδεια ικανότητας οδηγήσεως (Δίπλωμα Β΄ Κατηγορίας), η νομοθεσία προβλέπει επιβολή διοικητικού προστίμου 200 € στον οδηγό, μήνυση σε βάρος του σε βαθμό πλημμελήματος και στον ιδιοκτήτη του οχήματος μήνυση για την παραχώρηση του στον οδηγό σε βαθμό πταίσματος. Εάν κάποιος όμως οδηγεί ένα αγροτικό αυτοκίνητο, το οποίο κατατάσσεται στην κατηγορία φορτηγού αυτοκινήτου (Ι.Χ.Φ.) και δεν έχει παρομοίως την απαιτούμενη από το νόμο άδεια ικανότητας οδηγήσεως (Δίπλωμα Β΄ Κατηγορίας), η νομοθεσία προβλέπει διοικητικό πρόστιμο ύψους 2.000 € σε βάρος του οδηγού καθώς και διοικητικό πρόστιμο ύψους 2.000 € στον ιδιοκτήτη του οχήματος. Στις περισσότερες των περιπτώσεων αυτών το ίδιο το αυτοκίνητο λόγω παλαιότητας δεν κοστίζει καν 4.000 €.

Δεδομένου και της οικονομικής κρίσης που επικρατεί, αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει δυσκολία και από τη δική μας πλευρά να βεβαιώσουμε τέτοιου είδους παραβάσεις. Πολλές φορές, ακόμη και η ίδια μας η ηγεσία σε επίπεδο περιφέρειας και νομού, δια στόματος, μας συμβουλεύει να μην κυνηγάμε παραβάσεις «ήσσονος» σημασίας για τις οποίες προβλέπονται υψηλά πρόστιμα, που αν μη τι άλλο επιφέρουν εξοντωτικές οικονομικές συνέπειες στον παραβάτη και κατ΄ επέκταση στην οικογένειά του. Με τον τρόπο όμως αυτόν, όπως καταλαβαίνετε κι΄ εσείς το πρόβλημα θα εξακολουθήσει να υφίσταται.

Με βάση τώρα το νέο Κ.Ο.Κ. και απ΄ όσα στοιχεία έχουμε μέχρι στιγμής στη διάθεσή μας, δυσκολίες ως ελεγκτικά όργανα θα συναντήσουμε και στην εκτέλεση της αφαίρεσης του διπλώματος και των πινακίδων κυκλοφορίας των οχημάτων για 60 ημέρες για τον παραβάτη οδηγό που δεν φοράει ζώνη ασφαλείας ή προστατευτικό κράνος κατά την οδήγηση. Σημειωτέον ότι για τις δύο αυτές παραβάσεις σήμερα προβλέπεται αφαίρεση του διπλώματος για 10 ημέρες.

Η αύξηση αυτή του χρόνου αφαίρεσης από 10 σε 60 ημέρες θα δημιουργήσει πρόσθετα προβλήματα στον παραβάτη οδηγό, στην καθημερινότητά του, ακόμη και στην επιβίωση του. Θα πρέπει να λεχθεί ότι στατιστικά, μακράν η πρώτη σε ποσοστό περίπτωση ένστασης που δεχόμαστε καθημερινά από πολίτες στην υπηρεσία μας, αφορά την επιστροφή του διπλώματος πριν τη λήξη της ποινής, επικαλούμενοι λόγους μετακίνησης από και προς την εργασία τους, μεταφοράς των παιδιών τους σε σχολεία και δραστηριότητες, μετακίνησης τους σε ιατρούς για λόγους υγείας ή μεταφορά συγγενικών τους προσώπων α΄ βαθμού σε νοσοκομείο λόγω ασθένειας. Δεδομένου ότι και οι δύο αυτές παραβάσεις (ζώνη, κράνος) δεν οδηγούν από μόνες τους απ΄ ευθείας στο τροχαίο ατύχημα, θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το εν λόγω μέτρο υπερβολικό.

Σε κάθε περίπτωση, τα αρμόδια για την έκδοση των ποινών Όργανα θα πρέπει πρωτίστως να έρχονται και στη θέση του οργάνου εκείνου που βεβαιώνει τη παράβαση, συλλογιζόμενοι σε πρώτο βαθμό κατά πόσο είναι εφικτό να βεβαιωθεί μία συγκεκριμένη παράβαση αναλόγως του ύψους του προστίμου και της διοικητικής ποινής σε σχέση πάντα με το είδος της και την επικινδυνότητά της, έχοντας πάντα κατά νου την επικρατούσα οικονομική κατάσταση της Χώρα μας και των συμπολιτών μας.

3. Οι πολίτες μπορούν να συμμορφωθούν στον νέο Κ.Ο.Κ. και να τον τηρήσουν πιστά;

Ανεξαρτήτως του ύψους των ποινών οι πολίτες οφείλουν να συμμορφώνονται στο Κ.Ο.Κ. αφενός για την προστασία της δικής τους σωματικής υγείας και αφετέρου για τη σωματική ακεραιότητα των υπολοίπων χρηστών των οδών. Οι κανόνες οδικής ασφάλειας τόσο στον υφιστάμενο Κ.Ο.Κ. όσο και στο νέο Κ.Ο.Κ. είναι οι ίδιοι. Το μόνο που αλλάζει είναι η ποινή της παράβασης. Επιβάλλεται λοιπόν σε κάθε περίπτωση και για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού που δεν είναι άλλος από τη μείωση των τροχαίων συγκρούσεων, οι συμπολίτες μας να τηρούν απαρέγκλιτα τους κανόνες οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς.

4. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το κίνητρο του νομοθέτη για τα τόσο “τσουχτερά” πρόστιμα, που προβλέπονται στον νέο Κ.Ο.Κ. ;

Το κίνητρο του νομοθέτη αναφέρεται ρητά ακόμη και μέσα στο πολυνομοσχέδιο βάσει του οποίου σκοπός είναι τα επαπειλούμενα μέτρα να επιτελούν αποτελεσματικά την προληπτική και κυρωτική τους λειτουργία. Στόχος επίσης είναι η κατηγοριοποίηση των παραβάσεων ανάλογα με την επικινδυνότητα τους και να διαμορφωθεί ένα ποιο ορθολογικό νομικό πλαίσιο. Στο σχέδιο νόμου όμως, γεννάται ένα αντικίνητρο θα λέγαμε στο πεδίο εκτέλεσης της ποινής, που έχει να κάνει με την κατάργηση της διάταξης που ισχύει μέχρι σήμερα που προβλέπει τη μείωση στο μισό ενός διοικητικού προστίμου εφόσον αυτό πληρωθεί εντός 10 ημερών.

Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι μέχρι σήμερα σύμφωνα με τα στοιχεία των αρμόδιων οικονομικών υπηρεσιών, το 60% των παραβάσεων εξοφλούνται μέσα στο πρώτο δεκαήμερο από την ημέρα διάπραξης της παράβασης. Το μέτρο αυτό έδινε ένα ισχυρό κίνητρο στο παραβάτη να προβεί άμεσα στην εξόφληση του προστίμου προκειμένου να μην βεβαιωθεί στη εφορεία χρηματικό πρόστιμο διπλάσιο του ποσού που προβλέπεται να πληρώσει εντός του χρονικού διαστήματος των 10 ημερών από την διάπραξη της παράβασης.

Τώρα με την κατάργηση του προνομίου αυτού και εφόσον ο παραβάτης έχει και άλλα χρέη ποιο σημαντικά για την επιβίωση του ιδίου και της οικογένειάς του όπως π.χ. οφειλές Δ.Ε.Κ.Ο., τράπεζες, δάνεια κλπ., το μόνο σίγουρο είναι ότι θα θέσει σε πρώτη προτεραιότητα την αποπληρωμή των ποιο σημαντικών οφειλών, αφήνοντας τελευταία την εξόφληση του διοικητικού προστίμου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας για την παράβαση στην οποία υπέπεσε. Με τον τρόπο αυτό όμως χάνεται και η ουσία της επιβαλλόμενης ποινής που δεν είναι άλλη από το να δώσει στον παραβάτη να αντιληφθεί και να συνειδητοποιήσει μέσα από την εκτέλεση του μέτρου τη λανθασμένη ενέργεια στην οποία προέβη προκειμένου να συμμορφωθεί την επόμενη φορά.

5. Νομίζετε ότι με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα υπάρξει μείωση των τροχαίων ατυχημάτων;

Από μόνος του ένας οποιοσδήποτε Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, όσο καλός και εάν είναι αυτός, δεν μπορεί να συμβάλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, εάν πρώτα εμείς οι ίδιοι δεν συνειδητοποιήσουμε ότι η εφαρμογή των κανόνων οδικής ασφάλειας είναι για το καλό το δικό μας και των συμπολιτών μας και ότι οι νόμοι και οι ποινές δεν θεσπίζονται για εισπρακτικούς λόγους αλλά για να μας υποδείξουν το λάθος στο οποίο υποπέσαμε,

με απώτερο σκοπό τη συμμόρφωσή μας στους κανόνες αυτούς. Για να το αντιληφθούμε όμως αυτό απαιτείται η καλλιέργεια σωστής κυκλοφοριακής αγωγής και παιδείας.

6. Εσείς τι συμβουλεύετε τους πολίτες ως αρμόδια υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ.;

Μία υπηρεσία Τροχαίας κρίνεται αποτελεσματική και αξιολογείται θετικά εφόσον τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων και ο αριθμός τροχαίων συγκρούσεων μέσα σε μία χρονιά είναι λιγότερα από τα αντίστοιχα των προηγούμενων ετών. Για να επιτευχθεί όμως αυτό απαιτείται η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας από όλους τους χρήστες των οδών. Ένας οδηγός αυτοκινήτου που φοράει τη ζώνη ασφαλείας του σε μία σύγκρουση ενδέχεται είτε να μην χτυπήσει καθόλου είτε να τραυματιστεί λιγότερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίπτωση στην οποία δεν θα φορούσε ζώνη ασφαλείας. Τα στατιστικά και οι έρευνες λένε ότι εάν το 80% των δικυκλιστών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα φορούσαν προστατευτικό κράνος, θα είχαν σωθεί. Εφαρμόζοντας λοιπόν οι συμπολίτες μας αυτούς τους πολύ απλούς κανόνες, αφενός προστατεύουν τον εαυτό τους και αφετέρου βοηθούν έμμεσα στο έργο της υπηρεσίας μας. Συνεπώς από τη δική μας τη πλευρά ως αρμόδια υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ. προτρέπουμε τους συμπολίτες μας να τηρούν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας έτσι ώστε να μας αναγκάσουν κατά το τροχονομικό έλεγχο να μη βρίσκουμε παράβαση να βεβαιώσουμε, συνδράμοντας με τον τρόπο αυτό στο έργο μας και συμβάλλοντας συνάμα στην επιτυχία μας.

cretapost.gr

Δείτε σχετικές κατηγορίες επιχειρήσεων του Ηρακλείου μέσα από τον κατάλογο του creteplus.gr.

Σχολές Οδηγών Ηράκλειο Κρήτης
Όλες οι σχολές οδηγών του Ηρακλείου βρίσκονται καταχωρημένες στον κατάλογο του creteplus.gr.

Συντάκτης: Newsroom CretePlus.gr


Αν θέλεις το πρόβλημα σου να ακουστεί, αν τα "στραβά και τα ανάποδα" που βλέπεις γύρω σου σε κάνουν να δυσανασχετείς, τότε...

Γίνε εσύ ο ρεπορτερ του CretePlus.gr.

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο αποθήκευσε τους αριθμούς μας και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμα σου και δες το να ανεβαίνει άμεσα με εμάς αιχμή για την επίλυση του.

reporter@creteplus.gr 6932255686.

Δες το άρθρο σου στα "δικά σας ρεπορτάζ"



Ειδήσεις Κρήτη

72 χρόνος έπαθε ανακοπή έξω από τράπεζα

Το περιστατικό έγινε στη Νεάπολη

Οι Μινωικές Γραμμές στηρίζουν τους υποψήφιους των Πανελληνίων…

50% έκπτωση στις μετακινήσεις τους για τα εξεταστικά κέντρα

«Ορφανή» φυτεία βρήκαν οι αρχές στον Μυλοπόταμο

Σε εξέλιξη οι έρευνα για τον εντοπισμό των καλλιεργητών

Καζίνο στην Κρήτη: Επισπεύδει το διαγωνισμό το ΤΑΙΠΕΔ

Το… «μικρό Ελληνικό» της Κρήτης είναι προ των πυλών

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης ….συστήνεται ξανά!

Ανοίγει τις πύλες του το Σάββατο, 20 Ιουνίου

Mικρή Μαντλίν: Φως στο μυστήριο - Μάρτυρας «κλειδί» στην…

Ένας 50χρονος Γερμανός, που είχε κρατηθεί σε φυλακή των Χανίων, φαίνεται να γνωρίζει σημαντικές πτυχές της υπόθεσης εξαφάνισης της 3χρονης Βρετανίδας

Ανεβαίνει κι άλλο η θερμοκρασία

Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού

Σε σοβαρή κατάσταση ο 60χρονος του χθεσινού τροχαίου στα…

Το αυτοκίνητο του "καρφώθηκε" σε χωράφι με ελιές

Εξαφάνιση Ευαγγελίας Λυτινάκη: «Έχει δολοφονηθεί» λένε…

Νέα στοιχεία για την μυστηρίωδη εξαφάνιση της Χανιώτισσας

Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι συμμετέχουν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα…

Τι αναφέρει το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων νομού Ηρακλείου

Νέο τροχαίο ατύχημα με δύο τραυματίες

Προκλήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο

Άνοιξε ο δρόμος για τη… νέα Creta Farms

Χωρίς απρόοπτα ολοκληρώθηκε η συζήτηση για το σχέδιο εξυγίανσης στο Πρωτοδικείο Ρεθύμνου

Κρήτη: Επιχειρήσεις έχουν βάλει ήδη λουκέτο – «Δώστε λεφτά…

Ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΝΗ επισημαίνει ότι με τα δάνεια που δόθηκαν δε στηρίχτηκαν παρά ελάχιστες επιχειρήσεις που είχαν ανάγκη να στηριχτούν.

Συνεχίζει να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ο εργάτης…

Σταθερά κρίσιμη χαρακτηρίζεται η κατάσταση της υγείας του

Μέτρα πρόληψης για τον καύσωνα εν όψει καλοκαιριού

Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Π. Ε. Χανίων

Το καλοκαίρι ξεκινάει με νεφώσεις και βροχές

Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού

Δύο σεισμοί με διαφορά λίγων ωρών - Τα Ρίχτερ ταρακούνησαν…

Δύο σεισμικές δονήσεις κοντά στην Κάσο ήταν αισθητές στην Μεγαλόνησο - Ο πρώτος ήταν εντάσεως 4,2 κλίμακας Ρίστερ και ο δεύτερος 4,4

Καιρός: «Βουτιά» υδραργύρου έως και 11 βαθμούς σε σχέση…

Εντυπωσιακές μεταβολές του καιρού τον Μάιο

Δίκυκλο συγκρούστηκε με ΙΧ στην παραλιακή

Ο οδηγός είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ

Νίκος Σειραγάκης: Σήμερα θα αποφασιστεί αν θα επιστρέψει…

Αναβολή για την Πέμπτη έλαβε η απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Γρεβενών πήρε αναβολή για σήμερα Πέμπτη

Κορωνοϊός: Αρνητικό και το τρίτο τεστ για τον 87χρονο

Σήμερα το δεύτερο τεστ για τον 76χρονο

Είχαν πάει για παράνομο κυνήγι στην Κίσσαμο

Η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης

Στο νοσοκομείο ένας ποδηλάτης μετά από σύγκρουση

Σε διασταύρωση καρμανιόλα των Χανίων

Αρνητικό στον κορωνοϊό το δεύτερο τεστ του 88χρονου στα…

Το πρώτο τεστ του ηλικιωμένου είχε βρεθεί θετικό στον κορωνοϊό την Κυριακή 24 Μαΐου

IX «τούμπαρε» μέσα στο Ηράκλειο μετά από «τρελή» πορεία

Προβληματισμός για τα τροχαί μέσα στις πόλεις

Tον εντόπισε νεκρό η σύζυγος του

Φως στα αίτια του θανάτου του θα ρίξει η νεκροψία - νεκροτομή

Εθελοντική Αιμοδοσία Ηρακλείου στις 30 Μαΐου

Στο Κέντρο του Ηρακλείου από 09:30 – 13:30

Μετά την καραντίνα έκαψαν... Ιούδα!

Ετεροχρονισμένα το έθιμο, λόγω covid-19, στο Ψυχρό του Οροπεδίου

Κορωνοϊός: 18ο κρούσμα στην Κρήτη

Σε άμεση κινητοποίηση το νοσοκομείο Χανίων

Εργασίες ανακατασκευής ασφαλτοτάπητα επί του ΒΟΑΚ

Και στον Ανισόπεδο Κόμβο Αλικαρνασσού

Αλλάζει ο καιρός: Ραγδαία επιδείνωση - Έρχονται έντονες…

Αναλυτικά η πρόγνωση για σήμερα

Επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού στα Χανιά

Συναγερμός και στο ΠαΓΝΗ καθώς μία βδομάδα πριν είχε νοσηλευτεί

«Περιμένουμε να αποδοθεί δικαιοσύνη για τον θάνατο του…

Σπαρακτικά τα λόγια των τραγικών γονιών του 44χρονου λογιστή από τη Σητεία

Στα Χανιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το μνημόσυνο του πατέρα…

Το μνημόσυνο τελέστηκε στο κοιμητήριο της Αγίας Τριάδος στον Αργουλιδέ Ακρωτηρίου, σε στενό οικογενειακό κύκλο

Όλες οι ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων








Social


Όλες οι ειδήσεις σήμερα
Εγγραφείτε δωρεάν στο Newsletter του Creteplus.gr και διαβάστε τις 10 σημαντικότερες ειδήσεις της εβδομάδας.
Δεν έχετε συμπληρώσει το email σας ή το email που δηλώσατε δεν είναι έγκυρο.