Τι αλλάζει στην πληρωμή του λογαριασμού της ΔΕΗ;
Όλες οι αλλαγές στην πληρωμή και οι δυνατότητες που θα έχουν οι καταναλωτές.
Τη δυνατότητα πληρωμής του λογαριασμού της ΔΕΗ με... το μήνα δίνει πλέον η Επιχείρηση σε όσους εγγραφούν στην υπηρεσία "ebill", δηλαδή στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς. Όσοι κάνουν χρήση της εφαρμογής θα μπορούν, πέραν της ενημέρωσης με ηλεκτρονικό τρόπο του ποσού που πρέπει να πληρώσουν, να έχουν πλέον και μηνιαίους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Μάλιστα, σε όσους έχουν ακολουθήσει την ηλεκτρονική εγγραφή, έχουν ήδη αρχίσει να αποστέλλονται μηνιαίοι λογαριασμοί.
Παράλληλα κάνοντας την εγγραφή τους στην υπηρεσία "ebill", δηλαδή στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς, οι πολίτες έχουν την ευχέρεια να ενημερωθούν εγκαίρως για το ποσό του λογαριασμού που θα κληθούν να πληρώσουν, σύμφωνα με την ηλεκτρική ενέργεια που κατανάλωσαν, και έτσι θα μπορούν να κάνουν τον προϋπολογισμό τους νωρίτερα, χωρίς να περιμένουν να τους έρθει έντυπος λογαριασμός, ο οποίος, όπως όλοι ξέρουμε, πολλές φορές φτάνει στα νοικοκυριά αρκετά αργοπορημένος.
Θα πληρώνουν μηνιαίως
Η κίνηση αυτή αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο βήμα για να αλλάξει η πολιτική τιμολόγησης του ρεύματος και να μην πληρώνουν οι πολίτες κάθε δύο μήνες, αλλά μηνιαίως. Στόχος της διοίκησης της Επιχείρησης είναι να μειώσει τον αριθμό των κακοπληρωτών, καθώς εκτιμά ότι οι μηνιαίοι λογαριασμοί είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμοι από τα νοικοκυριά σε σύγκριση με τους διμηνιαίους, όπου το ποσό είναι υψηλό.
Ο πελάτης της ΔΕΗ θα μπορεί μέσω της υπηρεσίας "ebill" να βλέπει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς, να εμφανίζονται τα ποσά που οφείλει από όλα τα ακίνητα που είναι στο όνομά του, να έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου, να έχει ενημέρωση με SMS ή email για την έκδοση των λογαριασμών, αλλά και τη δυνατότητα να εξοφλεί ηλεκτρονικά ό,τι χρωστά με ευκολία και ασφάλεια.
Νέες δυνατότητες
Πλέον η ΔΕΗ ενέταξε δύο δυνατότητες: πρώτον, την επιλογή για λήψη μόνο ηλεκτρονικού λογαριασμού, να καταργηθεί δηλαδή η αποστολή της ειδοποίησης στο σπίτι και, δεύτερον, την επιλογή του μηνιαίου λογαριασμού. Προς το παρόν αυτή τη δυνατότητα έχουν μόνο όσοι εγγραφούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Επιχείρησης. Οι καταναλωτές μάλιστα που έχουν προβεί στη διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής στην υπηρεσία "ebill", όπως τόνισαν, τη βρίσκουν αρκετά εξυπηρετική.
Ωστόσο για τη μηνιαία πληρωμή των λογαριασμών οι απόψεις των πολιτών διίστανται. Όπως τόνισαν Ηρακλειώτες που ερωτήθηκαν από τη "Νέα Κρήτη" ως προς το θέμα, άλλους τους βρίσκει σύμφωνους το να λαμβάνουν κάθε μήνα το λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνοντας έτσι μικρότερο ποσό από το "φουσκωμένο" πολλές φορές λογαριασμό που λαμβάνουν ανά δίμηνο, άλλους όμως πάλι τους αγχώνει να πληρώνουν με αυτόν το ρυθμό, φορτώνοντάς τους άλλο ένα καθημερινό οικονομικό βάρος κάθε μήνα. Παρ' όλα αυτά, το να ενημερώνονται με ένα μήνυμα στο κινητό τους εγκαίρως για το ποσό που οφείλουν, ώστε να μπορούν να προγραμματίζουν τα οικονομικά τους, είναι μια δυνατότητα που, όπως λένε, τους βοηθάει πολύ.
Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι οι οφειλές προς τη ΔΕΗ αγγίζουν τα 2 δισ. ευρώ, αποτελώντας το μεγαλύτερο "πονοκέφαλο" για τη διοίκηση της Επιχείρησης.
Αγχωτικοί οι λογαριασμοί
«Το να λαμβάνεις κάθε μήνα το λογαριασμό της ΔΕΗ, θα έλεγα ότι είναι κάτι πολύ αγχωτικό. Εδώ κάθε δίμηνο που τον λαμβάνουμε, τρέμουμε τι θα πληρώσουμε» αναφέρει η Γεωργία Πετράκη .
«Κάποιους ίσως να τους εξυπηρετεί αυτή η δυνατότητα, άλλους όμως πάλι ίσως και όχι. Από όσο ξέρω όμως, έχεις το περιθώριο της επιλογής», τονίζει η Χαρά Μανωλακάκη.
«Θεωρώ πως με το μηνιαίο λογαριασμό το ποσό που θα κληθείς να πληρώσεις θα ξεπέφτει κάπως σε σύγκριση με το δίμηνο» σημειώνει η Σόνια Παπασπύρου.
neakriti.gr